Vse pritožbe rešujejo e-mail korespondenco je. Za poravnavo terjatev, nam pošljite e-mail
info@hobbytec.cz in priključki za priključitev naslednje:
- dokazilo o nakupu (račun)
- zaključena pismo o pritožbi, da prenesete TUKAJ
- fotografsko dokumentacijo jasno dokazuje razlog za pritožbo
Če boste morali poslati izdelek v trgovini ali storitev in izdelkov, da prenese čisto zahtevke v skladu s higienskimi predpisi ali splošnih higienskih načel. To mora vključevati vse dele in pribor, ki so potrebni za preverjanje trdil napako. Priporočamo, da se veže:
- kopijo potrdila o nakupu ali drugo dokazilo o nakupu blaga
- Opis napake in vaše kontaktne podatke
Za darila, ki so na voljo brezplačno, ne more uveljavljati nobenih pravic potrošnika. Taki blago izpolnjuje pogoje sporazuma o darovanju in vse veljavne standarde, po češki zakonodaji.
Rok za plačilo zahtevka - Če ste se pritožba potrošnika obravnava v 30-dnevnem obdobju.
- V primeru, da se potrošnik, se trudimo, da se ukvarjajo s pritožbo v najkrajšem možnem času.
- V primeru vračila bomo poslali denar na bančni račun. Nadomestilo ne more biti denar, da bi postal.
Stroški, povezani s prevozom blaga v službo in nazaj storitev se povrnejo, če so izpolnjeni naslednji pogoji: - naše pritožbe oddelek bo dogovorjena vnaprej, da bo blago dostavljeno na najbližji pooblaščeni servis na lastne stroške
- trditev je utemeljena (da ne bo tako. okvare po operativnih napak, mehanske poškodbe, itd povzroča).
- preko kontaktnega obrazca (postavka "Zahtevki") poslala zahtevo za povračilo potrebnih stroškov, povezanih s prevozom blaga
- Doložíme stroške (račune skeniranja za poštnino, seznam ladijskega prometa, itd).
To je lahko samo denarni stroški na primerni ravni glede na naravo blaga. Npr stroški poštnine, ne taksi storitev.